синхронизация
#1
игре постоянно не хватает памяти (у меня 8 гигов ее) и игра вылетает.
беда в том что после захода в нее заново происходит синхронизация
данных с вашим сервером на котором нет последних сохранений. в
результате несколько часов игры могут быть потеряны Sad как отключить
синхронизацию данных или сделать так чтобы главными были данные на
моем компьютере а не на ваших серверах? в идеале хочу запускать игру
вообще без вашего участия - мне не нужны никакие посредники.
Reply
#2
Please do post in english, because we do not understand russian language, sorry.
Reply
#3
пишущие с email@support.steampowered.com знают русский - позовите их сюда. or https://translate.google.ru/ to help you
Reply
#4
das sind die deutsche und englische Übersetzung des ersten Posts laut Google Wink

das Spiel ist nicht immer genug Speicher (ich habe es 8 GB) und das Spiel stürzt ab.
das Problem ist, dass, nachdem Sie es erneut synchronisiert
Daten auf den Server, der nicht der letzte zu speichern. in
Ergebnis von mehreren Stunden Spielzeit kann Sad verloren, wie man deaktivieren
Datensynchronisation oder dazu waren die wichtigsten Daten über das
Computer und nicht auf Ihren Servern? idealerweise wollen das Spiel laufen
alles ohne Ihr Zutun - ich brauche keine Vermittler.

the game is not always enough memory (I have 8 gigs of it) and the game crashes.
the trouble is that after entering it again synchronizes
data to your server that does not have the last save. in
result of several hours of play may be lost Sad how to disable
data synchronization, or to do so were the main data on the
my computer and not on your servers? ideally want to run the game
all without your intervention - I do not need any intermediaries.

synchronization with kalypso is only for patches. if your version is up-to-date you can disable the RoV.exe within your firewall
synchronization with steam is for savegames (and patches), if you activate that option (cloud service) in steam

but i dont think that this is the problem...

first i would check the files through steam,
then i would try to reinstall the game and run it as administrator
Reply
#5
Privjet!

I hope I got this right...
I guess the issue is that there are too many saves. RoV supports only a limited number of saves (about 100-200 - sorry, but I don't know the exact number). I'd recommend the following:
Do not deactivate the Steam-Cloud feature. Delete every save (except for the latest you'll need again) ingame and after that restart the game - so Steam will sync the cloud (and delete those saves too). After that it should work again. Anyways, the saves will not sync with our servers.
However, in case this idea doesn't help you at all please post your DxDiag.


Here a try to translate this to russian:
Привет Dimka777!

Я надеюсь, что я получил это право ...
Я думаю, вопрос в том, что их слишком много экономит. RoV поддерживает только ограниченное количество экономит (около 100-200 - жаль, но я не знаю точное число). Я бы рекомендовал следующее:
Не выключение функции Steam-Cloud. Удалить каждом сохранении (для последнего вам понадобится снова исключением) в игре, после чего перезапустить игру - так Профиль будет синхронизировать облако (и удалять те, экономит тоже). После этого он должен работать снова. В любом случае, экономит не будет синхронизировать с нашими серверами.
Однако, в случае эта идея не поможет вам на всех, пожалуйста, напишите Ваше DxDiag.

С уважением,
Даан
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)